Twitter Takipçi Kasma Yöntemleri 2013

Önce twitter olsun, büyük olasılıkla en çok ilgilendiğiniz şey kaç takipçisi budur. Hatta kişi var takipçilerinin sayısına göre statüm hükmedecektir taraflara oldum. Birisine kadar yürüyüş ve yaptıkları ne kadar para onlara sormak gibi bir şey. Bir yıl önce ben ilk twitter var, ben kaç tane taraftar bana sordu bir partide bir kızla tanıştım. O zaman ben gerçekten heyecan nasıl kullanılacağını bilmiyordum, ben kabaca 100 takipçileri vardı. Daha sonra bir kitle çeşit aracı takip hakkında bana söylemek için ilerledi, bu yüzden eve gittim ve deli takip eden insanlar gitti. Ben twitter onunla etkileşim hiç, ve ben ona ne hiçbir fikrim yok.

Benim twitter hesabı sonunda yasaklanan olduğunu eklemek ve ben her şeye yeniden başlamak zorunda kaldı. Ben bu yazı kavramların kalanı girmeden önce, sana Malcom Gladwell kitabı, Tipping Point okumanızı tavsiye etmek istiyorum.

Kalite koz Miktarı: 150 takipçileri siz sadece dışarı başlıyor, özellikle insanlar çılgınca geliyor muhtemelen ihtiyacınız olduğu fikri. Ben Scott Stratten (BlogWorld için bu yılki ana konuşmacısı) ile yapılan bir röportajda, o kendi içeriğinin herhangi bir paylaşımlı önce o 10,000 kere tweeted belirtti. Bunların% 75 bile retweets değildi, ama @ yanıtlar. O gerçek kişilerle gerçek sohbetler yapan edildi. Yani bir ay boyunca konsepti ile deneme kararı aldı. Yan inanılmazdı. Ben twitter aldığım trafiği katlanarak arttı. Kapalı üst için ben yeni, gerçekten ilginç bir grup insan bir araya geldi. Önce uzun Blogumu yorumlama ve onların takipçileri ile benim mesajları paylaşmak onları buldum.

150 Kural: Tipping Point, bir kavramı hakkında Malcom Gladwell görüşmeler antropolog Robin Dunbar adını, Dunbar'ın numarasını aradım. Çok sayıda gruplarını inceledikten sonra sayısı 150 tekrar tekrar geliyor tutulur. Robin Dunbar geldiği sonucuna bir kişi etkin yönetebilirsiniz sosyal ilişkilerin maksimum sayısı 150 oldu. Gladwell 150 kişi size bir fikir yaymak yapmak için gereken ne olduğunu söylemek için gitti. Ne daha da ilginç sonra son 150 şey yaymak için bir fikir için zorlaşmaktadır olur olsun. Umarım bu kavramı ile gidiyorum nerede olduğunu görmek. Ben kendi twitter varlığı tek bir somut örneği paylaşmak istiyorum. Benim @ skooloflife hesap günü ben 2000 takipçileri var. Ben mesaj başına 10 tweets bir ortalama almak. Benim @ blogcastfm hesabı (podcast konak için bir tane), ben yaklaşık 500 takipçileri ve ben yakın 20 tweets almak en röportajlar var. Gerçekçi kesinlikle hiçbir hayat yoksa binlerce taraftarı ile etkili ile meşgul olacak bir yolu yok. Eğer ve sadece gürültü arasından sıyrılmak için çalışan insanlar binlerce karşılaştırıldığında yapmanız herşeyi seviyorum 150 kişilik gücü düşünün.

Sizin 150 oluşturma
Sizin 150 oluşturma aslında oldukça kolaydır ve aşağıdaki adımları takip ederseniz, hiçbir zaman 150 keşfettiler edeceğiz. Ben bu TweetDeck kullanarak nasıl aşağıda benim işleminin yazdık.

Parça Mansiyonlar: Eğer izlemesi gereken önemli bir şey twitter adı bahseder olduğunu. Biri adınız söz Herzaman, bir konuşma başlatmak ve yeni bir yüksek kaliteli takipçisi kazanmak için bir fırsat var.
Retweets Track: Ayrıca yazdığınız mesajları retweeting olan insanlara yakın dikkat etmelidir. Aksi takdirde onlar paylaşımı olmaz, içerik gibi aşikardır.
Bir liste oluşturun: benim iç daire adında bir listesi var. Biri bana benden bahseder ya retweets Herzaman, bunu listeye eklemek için bir noktaya olun. Onlar bir spam iseler, bloke olsun.
O Listesi Kişi ile Engage: Sadece liste oluştururken yeterli olacak değildir. Eğer iç çemberin listesini oluşturduktan sonra, onlarla meşgul başlamak gerekir.
Daily Conversations: Neredeyse her gün benim iç daire listesinde insanlarla konuşmak. Ben hepsini 150 her gün konuşmak istemiyorum. Ama ben onlardan en azından birkaç konuşmak ve bu gerçekten heyecan gerçek değeri üzerinden almaya başlamak için yapmanız gereken hepsi bu.
Onların sayfalar Retweet: Ben bir noktaya onlar blogosphere üzereyim daha yeni olan, özellikle benim iç daire içinde insanların şeyler arttırmaktır. Bu sizin aynı düzeyde ya da biraz aşağıda insanlarla ilişkiler kurmak çok daha kolay. İnsanlar sadece daha kurulmuş olan insanlarla ilişkiler kurmak için denemek için bir eğilim var. Onlar sonsuza kadar küçük olmayacak çünkü akran grubunun değeri sarsmak etmeyin.
Eğer sıfırdan başlıyor iseniz, yukarıda biraz daha zor görünebilir, ama değil: Nerede Zero Olduğunuzda başlatın. Sadece okuma oylandı blogcular ile başlar. Sadece bir-liste bloglar daha okumak önemlidir nedeni budur. Sence insanlar ilginç ve sadece onlara ulaşmak bulun. Onlar sizden duymak mutluluk duyarız. Bu senin 150 yaratmanın başlangıç ​​olacaktır.

0 kisinin yorumu: