Samsung Galaxy S4 ne zaman çıkıyor, fiyatı, özellikleri

Yılın en çok beklenen akıllı telefon Belki, Samsung Galaxy S4 birkaç ay içinde burada olacak. Şimdiye kadar, söylentiler ve kavram videoları bu ekran, bir lazer klavye ile son derece ince ve çok güçlü, ya da belki de bükülebilir olabilir önermek - ve bunu en kısa sürede Nisan olarak gelebilir.
Yani sürece biz Samsung, gelecek amiral gemisi telefonu sığdırıyor ettikleri fantezisini hileler hakkında spekülasyon konum olarak, ben de benim dilek listesi ekleyeceğiz. Samsung bir telefon (ben çoğu kişi kullanmak bile yok bahse girerim) de özellikleri bir kova atmak için bir eğilim var, ama ne istiyorum gibi fantezi değil, ben sadece yapan bir katı, üst seviye cihaz istiyorum çok iyi ne vaat.
İlgili haberler
Samsung Galaxy S4 kırılmaz olacak mı?
Android söylenti toparlama
Samsung Galaxy S4 konsept video lazer klavye gösterir
Samsung kontrol altına featuritis alabilir nasıl
Android 4.3
Android işletim sisteminin en son sürümü için destek bir-olması gerekir detay, ve Samsung en az 4.1.2 Jelly Bean ile pazara gelmek gerekir. Bu benim dilek listesi olduğundan, Google I / Mayıs ayında Ç ve sonrasında marka-spanking-yeni Android 4.3 almak kadar ben beklemeyi tercih ederim.
Daha gerçekçi, biz GS4 Android 4.2 ile gelecek görürsünüz.
Taşıyıcılar genelinde Premium tasarım
Ben her şeyden başkalarının için çekerek bir şey varsa, o taşıyıcıları ve ülkede tek, aslında prim form faktörüdür.
Samsung Galaxy Note 2Hemen aynı tasarım sunabilir nerede Samsung taşıyıcılarla bir yere aldı - bu diğer ülkelerde olduğu gibi Samsung Galaxy Not 2, örneğin, Verizon ve AT & T ile aynı görünüyor. Ben Samsung bu devam görmek istiyorum, ama buna ek olarak, wows gerçekten harika bir tasarıma kadar teslim ediyorum.
Samsung diğer telefon üreticileri ile karşılaştırıldığında ucuz veya plastik hissettim cihazlar yapmak için geçmişte bozuldu. Ancak, şirket aynı zamanda büyük telefonları ince ve hafif hissediyorum yapmak mümkün olmuştur. Galaxy S4 seramik arka ya da beni mutlu etmek için alüminyum yekpare tasarım ihtiyacı yoktur, ama Samsung'un daha önceki modellere göre daha fazla "premium" hissettirmek istiyorum.

0 kisinin yorumu: