Marilyn Monroe hayatı, vücut ölçüleri, boyu, kilosu,

Angelica Na | 01:09 | 0 kisinin yorumu


Roseanne Barr belirten itibaren, "Ben Pamela Lee veya başka kim bu gün orada var daha seksiyim. Marilyn Monroe bir boyutu 16 oldu. Yani, her zaman Marilyn Monroe muhteşem görünüyordu düşündüm "belirterek, Elizabeth Hurley," says it all, ama o şişman olsaydım kendimi öldürürdüm ... Ben sergide elbiselerini görmeye gitti, ve ben almak istedim Ne kalçaları şerit ölçü ve ölçü vardı. O çok büyüktü ", sık sık Marilyn Monroe söyleyen insanların ortalama bir Amerikalı kadının bugün olduğu gibi aynı boyutta etrafında oldu duyarsınız (12-16). Aslında, hiçbir şey, en azından bugünün boyutlandırma sistemleri tarafından, gerçeği bu kadar uzak olabilir.
Nasıl bu miti tam olarak bilinmemektedir başladık. Bu mite olası bir faktör Marilyn Monroe atipik aşırı saatlik cam şekli oldu. Daha doğrudan, muhtemelen kısmen kadın boyutları bugün 1950'lerde kadın boyutları tüm eşdeğer olmadığı gerçeğinden kaynaklanmaktadır. 1980'li yıllarda, insanların makyaj karşılamak ve sürekli çevresi genişleyen amacıyla, ABD Ticaret Bakanlığı üniforma boyutlandırma sistemi kurtuldum ve onun yerine boyutları okşayarak daha fazla ego için izin verdi. Bunun bir sonucu olarak, bugün bir boyutu 8 bu markadan markaya şok edici bir miktar değişir Açıkçası olsa da, 1950'lerde bir boyut 16-18 kabaca eşdeğer olurdu.
Peki boyutu Marilyn Monroe aslında? Neyse ki, özenle korunmuş, ona elbiseler birçok kapalı ölçmek için hala ortalıkta. Ayrıca, onun elbise üreticilerinden biri de o aldı kesin ölçümler ile chimed. Bir sutyen boyutu, 35 inç kalça; 35 inç büstü;; 22 inç bel (ortalama Amerikan 1950'lerde kadın ve bugün ortalama daha 12 inç daha az yaklaşık 2-3 santim daha az) Bu ölçümler 5.5 inç boyunda 5 ft edildi 36D arasında. Onun ağırlığı genellikle depresyon dönemlerinde artan ve daha sonra onu normal geri düşen, onun kariyeri boyunca biraz dalgalı, ancak £ 118 ve Hollywood stüdyoları 115-120 kg arasında onu listeye eğiliminde olarak onu terzi onu listelenir.
Marilyn Monroe kadın boyutları bugün ne olacağını boyutuna gelince, bu nedeniyle marka ülkeye marka, ülkeye farklı boyutlarda cevap vermek kolay bir şey değil, ve onun aşırı kum saati şekli zorlaştırmıştır olurdu aslında onu mükemmel büyüklüğü bulmak için giysi alışveriş yaparken. Onun için şanslı, onun giyim özel o genellikle yaptığı, yapılmış olması göze olabilir.

Marilyn-Monroe-Widescreen-marilyn-monroe-11149831-1920-12001.jpg (640×796)
Onun büyüklüğü doğrudan bir örnek olarak, o Bekarı giydiği beyaz elbise son zamanlarda kapalı ihalesi ve bir boyutu 2 olan bir mankenin üzerinde konulmuştur, ama manken çok büyük olduğu gibi onlar hala elbise fermuarını koyamadık . Kariyeri boyunca gelen biri onu diğer elbiseler çoğu, yaklaşık aynı kadar maç vermek ya da bir inç ya da iki. Söyleniyor, zaman Marilyn Monroe onu üzerine ekilen olması lazım çok sıkı ona elbise olurdu, böylece bir boyutu 4-ish (Amerikan) ve İngiltere'de 8 gibi bir şey daha rahat bir şey muhtemelen birlikte daha doğrudur çoğu marka, birçok popüler Amerikan jean boyutlarda bir 22 inç bel bugün 0 altında olacağını belirtmek gerekir gerçi. Yani, yine tam boyutunu bugün sahip olmayan standart boyutlandırma sistemi sayesinde çivilemek zordur.
24 bel;; bunu Model Kayıt BluFire göre modern, çağdaş moda modelleri karşılaştırır olarak nasıl merak ediyorsanız, modelleri 34 büstünün çevresinde genellikle ve çok 35 Monroe ölçümleri yakın 34 kalça, - 22-35. Onlar Monroe 5 ft 5.5 inç, 5 ft 8 inç bugün ortalama model listeleyin. Marilyn Monroe "şişman" olarak adlandırılan Yukarıdaki alıntı, aslında aynı boyutlara etrafında var Elizabeth Hurley,: 34-24-34 olsa Monroe olandan yaklaşık 5 santim uzun.
Genellikle kadın model ve aktrisler bugün hiçbir kadın normal gerçekçi kadar yaşayabileceği bir standart belirlemek için (haklı) yakındı durumdayken Yani, aynı Marilyn Monroe dönemde doğruydu, eksi Photoshop, o sık sık örnek olarak bugün kullanılan olsa şeyler farklı "geri gün" olduğunu nasıl. Muhtemelen sonra ve şimdi arasındaki farkın algılanması ortalama Amerikan bugün çok daha büyük olduğu gerçeği yatmaktadır. Bu noktaya, 1950'li yıllarda ortalama bir Amerikalı kadının Monroe 22 inç ile karşılaştırıldığında 25 inç bel vardı. Oysa bugün, ortalama Amerikalı kadın çok model ve "ortalama" arasındaki uçurumu daha sonra çok daha az belirgindir, 34 inç bir bel boyutu vardır. Ve, tabii ki, bugün fotoğraf ve boşluğu düzenlenmiş sonuçları gerçekten ulaşılmaz olmak, hatta daha büyük görünüyor yapmak için video düzenleme daha gelişmiş araçlara sahip. En azından bir 22-24 inç bel Bazı büyük bir fitness rutin ve sağlıklı beslenme yoluyla işlerinin önemli bir miktarda için do-mümkün. Sonra diğer taraftan, daha küçük bakmak fotoşoplanmış BIR 22 inç bel, sadece herhangi bir leke de bu modern düzenleme teknikleri ile günümüzde oldukça kolay fotoğraf ve film kaldırılır söz değil, sağlıklı mümkün değildir.
Bonus Gerçekler:

Marilyn Monroe, 1945 yılında Yank Magazine için Posing
Başka Marilyn Monroe efsane o bir sarışın oldu. Aslında, onun platin sarışın bukleler için ünlü aktris aslında bir koyu saçlı esmer oldu. O ilk açık renkli saç modelleri yüzden altın sarısı için ağartılmış ve o platin sarışın yerleşmiş kadar sonra dokuz kez bu toplam düzeltilmiş, tercih olduğunu söyledi sonra saçları sarışın boyalı. Monroe daha sonra belirtildiği gibi, "yeryüzünde doğal sarışın sadece bir tür var -. Albino"
"Sarışın" ve "sarışın" sözcükleri tamamen eşanlamlı değildir. Fark burada öğrenin: Sarışın ve Blonde Arasındaki Fark
marilyn-monroe-resimleri-18.jpg (554×572)Monroe gibi iyi görünüyor, ama beyni yoktu. Onun IQ o (163 at) test edildi zamanda ulusal ortalamanın üzerinde tam 33 puan çıktı. Ancak, potansiyel zeka, bir şey bilgi birikimi ile eşleştirerek başka bir şeydir. Büyük ölçüde onun çalkantılı yetiştirilmesinde sayesinde Monroe hatta yüksek okul mezunu ve asla bir model olarak neredeyse non-stop çalışan ve bir aktris zor akademik takipçiliği için zaman kendisini ödünç.
Söyleniyor, o etrafında 400 kitap küçük bir kütüphane var mıydı, büyük ölçüde non-fiction. O nadiren bunlardan herhangi bitmiş olsa üçüncü kocası Arthur Miller, yorumladı. O temel fikir aldı ve daha sonra daha ayrıntılı olarak okumak için anlamsız olduğunu hissedene kadar Onları yağsız eğilimindeydi.
Veronica Hamel ve kocası 1972 yılında Monroe Brentwood ev satın aldı ve çatı değiştirilmesi için çalıştı. Çatı bulunan yüklenici bir dinleme ve telefon dokunarak sistemi neydi. 1962 yılında Monroe ölümünün zamanda, sistemin bu tip FBI için "standart sorunu" oldu. Bu ve diğer kanıtlar, Monroe korumak daha iltihaplı komplo teorisyenleri JFK ve Robert Kennedy ile onun sözde ilişki nedeniyle öldürüldü. Ancak, 1982 yılında, o 4,5 miligram Kanında düzeyini yükseltmek Nembutal, yeterince büyük miktarda sindirerek intihar ettiği, intihar veya öldürülmüş olsun resmi tahkikat tarafından incelenmiş ve bunlar orijinal soruşturmanın doğru var tespit 100 başına, o 40-50 kapsül hakkında yutulur olmalı yani.
Sonra Monroe, başlangıçta Norma Jeane Mortenson, ve kısa bir süre sonra Norma Jeane Baker (Baker Martin Mortensen, Monroe babası önce annesinin kocasının soyadı olan), 1926 yılında tüm yolu geri doğmuş ve bakıcı onu ilk yıllarda çoğunu edildi ve bir yetimhanede bir süre. O doğmadan babası kaçtı ve annesi sonuçta bir akıl hastanesinde konuyor dahil ciddi ruhsal sorunları vardı. O 16 yaşındayken, onun üvey anne taşındı ve onu tutmak için göze olabilir artık. Yetimhaneye geri gitmek zorunda kalmamak için, o ilk kocası, 1942 yılı Haziran ayında 21 yaşındaki Jimmy Dougherty evlendi; görünüşte tamamen seçim olsa bu noktada tartışmalı olmuştur değil. Monroe kendini bu konuda şunları söylüyor: "Grace McKee bana evlilik düzenlenmiş, bir seçeneğim yoktu. Kadar bu konuda söylenecek bir şey yok. Onlar bana destek olamazdı ve onlar bir çözüm vardı. Ve bu yüzden evlendim. "
Doughtery yakında evde Monroe bırakarak, WWII savaşmaya gitti. Ayrılmadan önce, o ölecek diye korktum gibi, onu hamile onu ikna etmeye çalıştı, ama hamile olmak için çok genç olduğunu düşündüm, çünkü o reddetti. Kendini o bir fotoğrafçı tarafından keşfedildi bir Radioplane tesisinde çalışan bulduğumuz gibi bu, bazı açılardan olsa da, onun için dışarı çalıştı. Kocası savaştan döndü önce, o zaten modelleme alanında başarılı bir kariyer vardı ve çok yakında onu film kariyerine başlatmak istiyorum. Döndüğünde Kısa bir süre sonra, onlar ona yeni bir kariyer onaylamak ve nasıl scantily bürünmüş kadın fotoğrafları birçok değildi yoktu aslında kısmen, bir boşanma var. Monroe göre olsa da, onlar sadece kavga ya da bir başka kızgın çünkü iki neredeyse, değil konuşurken asla ile iyi bir ilişki yoktu, ama dedikleri bir şey vardı çünkü.
Doughtery onun kariyeri nedeniyle kaybolan sadece kocam değildi, başka bir Joltin Joe DiMaggio idi. Onunla tanıştığımda o "Joe hakkında çok deli olması için sürpriz oldu. Ben gösterişli bir New York spor türü bekleniyordu, ve onun yerine ben hemen bana pas vermedi Ayrılmış bu adamla tanıştım! O özel bir şey gibi beni tedavi. Joe çok iyi bir adam, ve o diğer insanlar da iyi hissettiriyor. "Ancak, bir yıldan az bir evleniyor sonra, iki boşandı. Monroe göre, "benim kariyer vazgeçmek istemiyordu ve bu Joe bana hepsinden önemlisi yapmak istediğim buydu. Ben bir şey daha büyük bir yıldız olmak istiyorum. Bu değerli bir şey var. "Söyleniyor, DiMaggio ve o yakın kaldı ve o 1961 yılında Whitney Psikiyatri Kliniği iken, onun dışında olsun yardımcı oldu. O Yankees için bir vuruş antrenör olarak çalışıyordu nerede Daha sonra Florida onunla vakit geçirdim. Ruhsal durum ve o kendini kuşatmış insanlarla endişeli, ona doğrudan için dışarı bakmak olabilir bu yüzden onu tekrar onunla evlenmek almak için çalıştı, ama o reddetti. DiMaggio bir yıl sonra onun cenaze töreni düzenlenmiş biriydi.
Onun ölümünden sonra 20 yıl boyunca, DiMaggio haftada Monroe crypt üç kez yanındaki vazoya yerleştirilmiş taze gül vardı.
Marilyn Monroe, 1953 yılında ilk kez Playboy dergisinin kapak oldu. Çıplak Centerfold fotoğraf içinde Tom Kelley tarafından çekilen ve "Miss Golden Dreams" adlı bir takvim için başlangıçta oldu. O ünlü olduktan sonra, o takvim çıplak fotoğraf Monroe olduğu belirlendi. Aksine zaman ödeme bir şantajcı daha, onun yerine ben umutsuzca üzerinden hock benim arabayı almak için 50 dolar gerekli çünkü ona "dile getiriyordu Günahım yazdım fazla olmuştur, çıplak poz çıktı ve fotoğraf başvurdu . "Hefner kısa bir süre sonra 500 $ Playboy ilk baskısında fotoğraf kullanma hakkını satın aldı. Fotoğraf çekildiği zaman o ödenen başlangıç ​​miktarı yanı sıra, o olmanın o ilk sorunun hafta içinde 54,000 etrafında sorunları satan, onu anında yaygın dolaşım içine onun dergisi iten için Hefner milyonlarca sayesinde yapılmış olsa bile, sonra bunun için bir kuruş görmedim yayınlandı.
Hugh Hefner nihai dinlenme onun geleceği yer olarak Marilyn Monroe yanındaki mezarda satın aldı.
Playboy Hugh Hefner annesi ona böyle kardeşi gibi diğer kaynaklardan kaldırdı başka bir $ 7000 ile birlikte, dergi başlatmak için verdi $ 1000 sayesinde kuruldu.
Monroe, 1962 yılında 36 yaşında vefat ettiğinde, onu emlak değeri yaklaşık $ 1.6 million Euro (yaklaşık 11.400.000 $ bugün) olarak tahmin edilmiştir. 50 yıl sonra dört ay kala, onu emlak hâlâ adını ve benzerlik lisanslama yılda yaklaşık 2.000.000 $ kazanıyor. Onun filmleri hayatı boyunca yaklaşık 200 $ milyon (yaklaşık $ 1700000000 bugün) hasılat elde etti. Kariyerine çoğu ile çok az kazanılan büyük ölçüde haftada belli bir miktar yaparak, eski stüdyo sisteminde sözleşme altında oldukları için teşekkürler. Onun erken yıllarda, bu onun resmi yıldızı olmasına rağmen, genellikle makyaj sanatçılarının daha az ve yapılan gibi oldu. Onun ölüm anda, o çok daha yapma ve hatta diğer birçok teklifler arasında 10.000.000 $ (72 $ milyon bugün), bir dört film ölçü için bir teklif vardı.
Monroe neredeyse gelecekteki eşi için düşündüğü kadınlardan biri olmak, Monako, Prens Rainier Prensi tarafından propositioned. Ancak, onun yerine o oyunculuk çıkın hangi noktada aktris Grace Kelly, evlenmek seçti.
Monroe iki düşüklere neden ünlü oyun yazarı Arthur Miller ile çocuklar bir çift farklı zamanlarda olması için çalıştı. O rahim astar doku vücudunun diğer bölgelerine tutunmasını ve büyümek, hangi son derece ağrılı ve kanamaya neden ve zorluk alma ve hamile kalmak olabilir ki bir durum, endometriozis, vardı.
Marilyn Monroe o saçları sarışın boyalı aynı zamanda etrafında 1946 yılında o ad ile gidiş başladı ve kocası boşandı. Ancak, o yasal olarak yedi yıl sonra, 1953 yılına kadar Marilyn Monroe için değişmedi. Yeterince komik, o ben adını Marilyn hiç sevmedim "demişti. Ben sıklıkla Jean Monroe için o gün uzattı diledi ettik. Ama şimdi bu konuda bir şey yapmak için çok geç sanırım. "O 20th Century-Fox Ben Lyon emriyle başlangıçta onun adını değiştirdi. Onun için adı "Carol Lind" seçti, ama o nefret ediyordu. Daha sonra annesinin kızlık soyadını sonra, Monroe seçti ve Lyon o Jeane Monroe onun ilk tercihi daha iyi sevdim Marilyn parçası seçti.
Marilyn Monroe bile geç kariyerinin ciddi sahne korkusu yaşadı. Yapımcı Henry Weinstein sahneleri filme hazırlanırken o sahne korkusu fiziksel olarak hasta yakınında birçok kez onu gördüm belirtti. Bundan başka ", onunla sahne korkusu Çok az insan deneyimi terör belirtti. Hepimiz tecrübe huzursuzluk, mutsuzluk, kalp kırıklıklarını, ama bu sırf primal terör oldu. "
Marilyn Monroe alıntılar:
"Hollywood bir kız erdem saçlarını yapılacak çok daha az önemlidir. Sen ne ile, nasıl görünüyorsun tarafından değil değerlendirilecektir ediyoruz. Hollywood'un onlar ruh için bir öpücük, ve elli sent için sana bin dolar ödeyeceğiniz bir yerdir. Ben yeterince sık ilk teklifi geri çevirdi ve elli sent için uzattı, çünkü ben biliyorum. "
"Başkası olmak isteyen aradığınız kişiye kaybıdır."
"Ben Hollywood'un gece baktım olarak düşünmek için kullanılan, 'kızlar bir film yıldızı olmayı hayal, benim gibi yalnız başına oturan binlerce olmalıdır. Ama onları dert gitmiyorum. Ben zor hayal ediyorum. '"
(Yetimhanelerde onu zaman bir çocuktum) "Etrafımdaki dünya o korkunç nazikti. Ben amacıyla taklit öğrenmek zorunda - Bilmiyorum - grimness engelleyebilirsiniz. Bütün dünya benim için bir tür kapalı gibiydi. . . Ben her şeyin dışında hissettim, ve elimden Hayali oyunun her türlü hayal oldu. "
"Ben mutlu muyum? Ben mi - Ben bir çocuk kimsenin istemediği oldu için. Bir rüya ile yalnız kız - o rüya bulmak için uyanmış come true. Marilyn Monroe duyuyorum. "
"Hiç kimse ben küçükken ben çok olduğunu söyledi. Bütün küçük kızlar onlar olmasa bile, onlar güzelsin anlatılması gerekir. "
"Kusur güzellik, delilik deha ve kesinlikle sıkıcı daha kesinlikle saçma olmak daha iyidir."
"Bilge bir kız öper ama sevmez, dinler ama inanmıyor, ve o sol önce bırakır."
"Ben, bencil, sabırsız ve biraz güvensiz değilim. Hatalar yapsam, ben kontrol ve idare etmek zor zamanlarda yokum. Ama sen benim en kötü bana idare edemiyorlar, cehennem gibi o zaman emin benim en iyi ihtimalle beni hak etmiyorsun. "
"Ben her şeyin bir nedeni olur inanıyorum. İnsanlar gidelim öğrenmek böylece değiştirmek şeyler haklılar zaman, böylece en sonunda hiç kimse güvenmeyi öğrenmek yattığına inanıyorlar ama kendinizi ve bazen iyi şeyler çok daha iyi şeyler düşebilir dağılmamak onları takdir böylece yanlış birlikte. "
"Ben iyiyim, ama bir melek değil. Ben günah yapmak, ama şeytan değilim. Ben sadece sevecek birini bulmak için çalışıyor bir büyük dünya küçük bir kız değilim. "
"Eğer bir kız güldürmek varsa, ona bir şey yapabilir."
"Sen olacaksan, en azından oldukça onlardan biri iki yüzlü."
"Bu hayat ne yapmak olduğunu. Ne, bazen pisliği gidiyoruz önemli değil, evrensel bir gerçek. Ama iyi kısmı size karmaşa o kadar gidiyoruz nasıl karar olsun. Kız arkadaşlarınız olacak - onlar zaten gibi hareket edeceğiz. Ama unutmayın, bazı gelir, bazı gitmek. Her şeyi size kal olanlar - onlar gerçek dostuz. Bunların gitmesine izin vermeyin. Ayrıca kız dünyanın en iyi arkadaş, hatırlıyorum. Severler için olduğu gibi, iyi, onlar gelecekler ve de gitmek. Ve bebeğim, bunu söylemekten nefret ediyorum, çoğu - aslında hemen hemen hepsinin kalbini kırmak için gidiyoruz, ama sen pes varsa, sizin ruh eşini bulmak asla çünkü pes edemezsin. Sen bütün kılan ve her şey için gider yarısını asla bulamayacaklar. Bir kez başarısız diye, her şeyde başarısız olacak anlamına gelmez. Denemeye devam et, bekle ve bunu yapmazsanız, çünkü her zaman, her zaman, her kim tatlım, olacak o zaman, kendine inan? Yani, başınızı yüksek çenen tutmak, ve hayatın güzel bir şey ve hakkında gülümsemek için o kadar çok şey var çünkü en önemlisi, gülümseyen tutmak. "
"Bir kız doğru ayakkabı ver, ve o dünyayı fethetmek olabilir."
"Hayat güzel bir şey olduğunu ve hakkında gülümsemek için o kadar çok şey var çünkü, gülümseyerek tutun."
"Hepimiz cinsel yaratıklar doğdu, Tanrı'ya şükür, ama o kadar çok insan hor ve bu doğal hediye ezmek üzücü" dedi.
"Bir oyuncu olma konusunda Dreaming, biri olmaktan çok daha heyecan verici."
"Bir kadın bir adam o kendini yaratmak yerine, istediği dünya inşa etmek için beklemek için ne kadar yanlış."
"Ben genellikle donuk ve küçük insanlar dönüşebilir Filmimi putlara dinlerken saat için bir partide sessiz durdu ettik. "
"Oğlanlar kızlara kitap gibi olduğunu düşünüyorum. Kapağını kendi göz yakalamak vermezse ne içeride okumak için rahatsız etmeyecektir "."
"Giysilerin bir kadın ama sen bir bayansın gösterecek kadar rahatsın gösterecek kadar sıkı olmalıdır."
"İnsanlar bunun yerine bir kişinin ayna çeşit sanki bana bakarak bir alışkanlığı vardı. Onlar beni görmedi, kendi iffetsiz düşünceler, o zaman bana iffetsiz birini arayarak kendilerini beyaz maskeli gördüm. "
"Ben bunu bir kadın olabilir sürece bir insanın dünyada yaşayan umursamıyorum."
"Benim yanılsamalar da iyi bir aktris olmak ile ilgisi yoktu. Ben ne kadar üçüncü sınıf biliyordu. Ben içeri giymişti ucuz giysiler sanki aslında, yetenek benim eksikliği hissediyordu. Ama Tanrım, ben öğrenmek istedim nasıl, geliştirmek, değiştirmek için! "
"Ben bir kadın olarak bir başarısızlık var. Adamlarım çünkü bana yapılmış ve ben bir seks sembolü olarak, kendimi yaptığım ettik görüntünün, benden çok bekliyoruz. Erkekler çok bekliyoruz, ve ben o kadar yaşayamaz. "
"Bazen o, genç ölmek, yaşlılık önlemek için daha kolay olacağını düşünüyorum, ama

Category: , , , ,

0 kisinin yorumu