Banlanmış siteler nasıl açılır

Çok basit bir çözümü var ama yaparken çok dikkatli olmalısınız.

Proxy siteleri bizim mevcut ISS IP atlamak ve farklı bir IP ile hedeflenen web sitesine bağlanmak için izin verir; böylece saptanabilir bizim gerçek kökeni saklanıyor. İnternet kullanıcıları çeşitli nedenlerle proxy siteleri kullanmak, bazı potansiyel olarak onların yüksekokul veya işyeri tarafından engellenen web sitelerine erişmek için, bazı kendi betikleri test etmek için kullanabilirsiniz. Ben sık sık coğrafi konum reklamları test etmek ya da ben kendi ayarlarını olduğunda DNS düzgün yayılır olmadığını kontrol etmek için onları kullandı.

Ben alternatif vekiller için soran e-postalar ton aldıktan sonra geri arşivden ön sayfasında bu girdiyi getirmeye karar verdim. Bunun yerine önceki 2 proxy siteleri, burada proxy siteleri ile ilgili benim kişisel koleksiyonu bulunuyor. Atlamadan sonra Tüm liste.

0 kisinin yorumu: