Avon ne kadar kazandırıyor

Avonda çalışmak öyle böyle değil deli kazandırıyor diyenlerdenim, çünkü öyle abi yüzde kaç diye soracak olursanız yüzdesinden değil ürün başına değil hediye falan veriyor. Gün geçmiyor bir fırın bir buzdolabı evi dodurmayasınız. Öyle veriyor sizi satmaya kullanmaya kullandırtmaya teşvik ediyor, mutluluk hormonu sağlatıyor avon. Avon mu orriflame mi deseniz cevabım tabiki avon.


1345049798_Avon Foundation for Women Logo Black.jpg (1638×967)
Avon satış bedelleri vardır çünkü Avon satış hakkında olumsuz konuşmak bir sürü insan bulabilirsiniz. Sana tüm ücretlerin mola aşağı ve nasıl Avon satmak ve para kazanmak için vermek için gidiyorum.
Harç

Orada bazı ücretleri vardır ama bunu doğru yaparsanız kar bunları kapsayacaktır.

1. Avon için başlangıç ​​ücreti diğer şirketlere göre bir şey değil o $ 10 olduğunu. Tupperware satmak Örneğin start-up maliyet temel seti için yaklaşık 99,00 $ olduğunu. 10 $ için kitap değerinde iki kampanya olsun. Ayrıca numune, sipariş kitap ve bir kredi kartı slip gibi bazı temel iş araçları bir paket alacaksınız. Ayrıca bazı okuma malzemesi olacaktır. BT TÜM OKUYUN! Ben tekrar tamamını okumak demek istiyorum! Avon satış başarılı olmanın anahtarı şirket, ürün ve sipariş hakkında her şeyi biliyorum.

2. Kitaplar numaralı ücreti vardır. Ben kendi kitapları için ödemek zorunda düşündüm ve o kapak gerektiğini düşündüm. Mağaza kira ödemek zorunda kalacak yer nerede size ait olmasaydı kitap mağazası. Benim için kitabın kira sizin şeklidir. Ben 30 kitap her kampanya etrafında düzeni ve benim görüşüme göre kira değil çok thats yaklaşık 10 $ harcama.

3. Yani kitap aldım ve geri müşterilerimizin siparişleri var ve makbuzları doldurarak başlayın. Alındıktan sonra müşteriye .75 cent ücret alınır. Senin için bunu yıkmak istiyorum. Eğer nakliye ödemek nereye herhangi bir ürün sipariş ederseniz. Avon hepsi sadece .75 cent ücret karşılığında nakliye talep etmez. Eğer sipariş verdiğinizde size sayımı ve Avon olması gereken kaç .75 yüzde ücretleri anlamaya olacak bir müşteri yapacaktır. Bu geri yarısı olsun. Eğer sadece Avon o $ 6 ödemek zorunda ücreti 12 $ olduğunu 16 müşteri var demek. Diğer $ 6 sizin kitap veya iş malzemeleri için tekrar yatırım olabilir.

4. Kargo BEDAVA! Zaman üzerinde sipariş koymak Nakliye yalnızca ücretsizdir. DAİMA ON TIME IN YOUR SİPARİŞ PUT. Benim sipariş kala Ben en az 3 ila 4 gün emir olması benim müşteri söyle. Ben her zaman Cuma gecesi kadar onlara öylesine Emirlerim öğlen her Pazartesi nedeniyle online. Benim yardımcıları Pazar gecesi kadar vaktiniz var. Ben sevkiyat için benim sipariş işleme değil yalnızca sipariş eklemek ama bundan sonra biri beni ararsa. Ben onlara varsa onlar bir gecikme bedeli ödenir asla ve tüm müşteriler benim zaman-line sadık olduğunu biliyorum içeri sonraki sipariş gider kadar beklemek zorunda kalacaklar.

5. Ücreti İşleme. Işleme için sipariş başına 2,50 $ şarj vardır. Ücreti için kutusu öğeleri etmektir. Ben hepsi organize kutusu öğeleri değil söylemek için ilk olacak. Ben nakliye gibi işlem ücreti bakmak. Ne diğer şirket sadece sipariş gemi için 2,50 $ ücret istiyorsunuz?

6. erep ücreti. Bir erep olmak için 7.50 $ bir kampanya ücret yoktur. Bir erep bir online mağaza olan bir Avon temsilcisi olduğunu. Avon her yerde ama onlarla bir online mağaza kurmak için izin vermez. Bu 15 $ bir ay kadar ekler, ancak büyük bir bölümü, bu feragat edilebilir. Eğer online bir müşteri alışveriş varsa aidatı alınmaz. Ben kocalarının adı altında bir müşteri yapmak ve aidatı almak için online kişisel ürün sipariş temsilcileri biliyorum. Bu kendi kendine harcadığını ne izlemek için harika bir yoldur.

7. İş malzemeleri. Eğer Avons iş malzemeleri kullanmak istiyorsanız size bunları sipariş zaman onlar için ödemek zorunda kalacak. Bunları sipariş yok ama onlar kullanışlıdır. İş gereçleri örnekleri bulunmaktadır. Tüm iş malzemeleri toplam satış eklemek ve uzun vadede yapmak ne kadar eklemek yardımcı olacaktır.

Tamam biz Avon satış dahil ücretler örtülü var. Şimdi Avon satış para kazanmak ve fatura kapsayacak şekilde cebinden ödemek zorunda değilsiniz nasıl geçmek sağlar.

Satış

1. Ev para ile Avon para koymayın. Birçok temsilcileri sadece ev para ile kendi Avon para koyarak ve Avon fatura ödemek için bunları yapamaz bırakarak harcama alışkanlığı girerler. Avon satış başlatmak ve para toplamaya başladığınızda yapmanız ilk şey sizin Avon para için yeni bir banka hesabı açmak olduğunu. Benimki sadece ben ya da çizmek ile yatırabilirsiniz tek kişi benim ve ben bir banka kartı olan tek kişi benim ismim olduğunu. Kendinizi ödeme yapmadan önce faturanızı ödeyin.

2. Eğer satmak değil ön sipariş öğeleri sipariş etmeyin. Kampanya cilt bakımı çeşit ve normal cilt bakımı satmıyoruz ön sipariş sipariş etmezseniz. Çoğu temsilcileri alır preorder Şimdi daha sonra ödemek emirdir. Öğeyi satamam Peki eğer hala bunun için ödemek zorunda. Benim için ön sipariş öğeleri Ben sunulan örnek olsun. Normalde onun buy 3 örnek 1 bedava olsun. Bana normalde sadece kitap almak yaklaşık 30 toplam müşterileri var neden için bu dışarı harika çalışıyor.

3. Kar yüzde bilin. Avon sadece size daha fazla yapmak satmak daha fazla satmak ne kadar esas ürün indirir. İlk dört kampanya% 50 vardır sonra her kampanyayı farklı. Ayrıca bir kampanyanın ortasında kaydolmak ve eğer bir sonraki o dört biri olarak sayar kaydoldum kampanyası kadar sipariş teslim olmadığını biliyorum. Senin 2.% 50 almak için - 4th bir 50 $ veya daha fazla sipariş ve sipariş online olması gerekir. Bilmek ne tür kar numune veya demolar sürü sipariş vermeden önce zorunda olacak.

4.Pay kendi kendine. Ben bunu istemiyorum ama ben de ürün üzerinde çok fazla zaman harcamak istemiyorum. Eğer kendini harcama bulursanız ürünler üzerinde bir sürü kapak olmasını kendini ödemeye başlayacak. Eğer kar görmek ama yoksa size kendini ödemeye başlaması gereken bir işareti olabilir evin etrafında Avon sürü var. Ben her zaman bir şey harcamak önce ben kazanacağım ne kadar anlamaya. Ben çok yapmak için gitmiyorum biliyorum Eğer ben bir şey ama benim kitap sipariş yok. Ben çok fazla emir varsa ben Whats yeni kitap dışında istediğim bir şey alabilirsiniz.

Kapanışta Sana emirlerimi artırmak ve yeni müşteriler elde etmek için yapmış benim önerilerim ve mutlaka birkaç vermek için gidiyorum.

İpuçları

1. Sorular sorun. Şey upline, ilçe yemlik veya Avon forumda sormak Eğer cevabı bilmiyorsanız. Sadece arkanıza yaslanın ve cevabı sadece size gelmesini bekliyoruz asla.

2. Araştırma her şeyi. Ne yaptıklarını gibi ürünlerle ilgili her şeyi biliyor, nasıl başka nerede aldım eğer birisi, maliyet, maliyet yardım ve önce birine satmak için deneyebilirsiniz kadar biliyor olabilir. Insanların düşündüğünden daha fazla yardıma Avon tarafından sunulan online dersler alın.

3. Her zaman kitap var. Sizinle her yere götürün. İsterseniz dışarı çıktığınızda Avon çok giymek. Birisinin söylemesi ne güzel diyor "Eğer onun Avon ederim, sen en son kitaba bakmak istiyorum." Kitaplarınız biri yoksa onu dışarı bir şey satamazsın mağaza vardır. Onları nereye her alıyor Ayrıca eğer, her yerde bırakabilirsiniz. Eğer onu masanın üzerine bırak yemek için dışarı gitmek, doktor ofisinde birini bırakın, mağazada alışveriş sepetinizdeki birini bırakın, bir yok eğer kendinizi tekme olacağı bir kitap bırakabilirsiniz pek çok yer vardır Eğer bazı yerde bırakmak bulunca bırakmak.

4. Herkes bir müşteri olduğunu. Ailenize, arkadaşlarınıza ve müşterilere sahip ortak çalışanlar varsa unutmayın. Onlar size Eğer onlar Avon sevmiyorum veya bunları sorunları ısrarcı ETMEYİN neden olur. Tedavi olmak istiyorum nasıl düşünün. Eğer hayır derlerse Yani Avon Tamam söyle ve hareket sevmiyorum. İlk müşteri müşteri hizmetleri geri gelmesini sağlayacak şeyi hatırla. Eğer bir müşteri olabilir etrafında onlara geri gelmek istiyorum yapmak için bu ekstra bir şey teklif, her zaman herkes hatırlıyor. Ben bir arkadaş ya da aile üyesi sana para yok ya da ince bir şey Thats sipariş etmek istemiyorsanız Sadece ben Avon satış olduğumu bilmeni istedim ki bir kitap vermek ve Yapardım zaman yaptığım bir şey olduğunu senin Avon Lady olmayı seviyorum. 9 üzerinden veya 10 kez birisinin emirler şey. Ben normalde benim müşterilerin siparişleri hakkında demiyorlar saldırgan asla değilim. Şimdiye kadar onlara saldırgan görünmek istemiyorum.

5. Eğer ne seviyorum ve bunu göstereyim. Her zaman Avon hakkında yukarı ve olumlu ise daha satacak. Bir şey bulursanız müşterileriniz bu konuda bildirmek seviyorum. Ben Avon yeni akne tedavisi seviyorum Örneğin, akne sorunları olabilir herkese tavsiye. I Avon sahip olduğu ruj bir seviyorum ve aynı zamanda her zaman önerilir.

6. Son fakat en az değil, her zaman kendinizi ödüllendirin. Size inanılmaz satış olsaydı bu kampanya karınızı ile akşam yemeğine gitmek ya da Avon kitap dışında isteyen edilmiştir şey olsun. Kendi kendine tedavi siz tekrar tekrar iyi yapmak isteyeceksiniz.

0 kisinin yorumu: