Avon mu Oriflame ı mı tercih etmeliyim ?


Avon mu oriflame mı yorumları

Avon daha iyidirvar ve insanlar daha çok güveniyorumçünkü iyidir iyidir, oriflame çok iyi biliyor değildir ve senin gibi pek çok müşteri alamayabilirsiniz ..
Ben 2 bazı Avon iş yapmak ve onlar evrak ile bazı hatalar yapmak dikkatli kullanılır ....
müşterileri ile dost olmak ve yeni şeyler anlatmak ve onlara ilgi duyarım ve siz de ne yapacağız örnekleri ver!

Annem 16 yıldır Avon katıldı ve ülkem that.in yapmaya devam ediyor, oriflame ürünleri avon ürünlere kıyasla nispeten pahalı. müşterilerin para ve i fink avon için değer kalitesine sahiptir istiyor.

sizin komşular ve bölgeyi kontrol, oriflame yapmadım `t temsilcisi" insanlar çok pahalı olduğunu düşündüm "diyerek vazgeçti Bölgemizde satmak. ama biz şimdi 3 avon temsilcisi ve i ürünleri gibi yapmak ve onlar her zaman iyi teklifler olmasına rağmen ben emretti kim bilmiyorum yarım saat var

Merhaba Im bir Avon temsilcisi ve ben avon diyorum ama thats değil çünkü diğeri lo hiç duymadım im bir temsilcisi onun coz
Biz sadece avon ya bakire vie var ve ben avon yapmak, bazı insanlar bu konuda inilti daha fazla insan çok şey biliyorum ama olmaz ben şimdi 4 ay için yapıyor dinlemek ve ben bunu seviyorum. Açıkçası para yükler dont yapmak ve sabit bir geliri var hiç, ben önce bu bir son kampanyasının biraz yaptı ama şimdi sadece aşağı doğru gitti ve onun sadece orada çok Ihave çok özel onun sadece o etmiştir avon satın alabilirsiniz. Bu büyük bir büyük bir alan var ve benim emir gök yüksek asla ama çok girişken insanlar biliyorum kişilere yükler bilmiyorum gibi insanlar bir sürü para içinde yüzmek olacak biliyorsanız çok iyi yapmak.

Size ekstra paketleri istediğiniz o size gerekebilir müşterilerinin yükler varsa ilk 2 kampanyalar 15 borchures ve £ 46p için onun sadece Üner £ 5 kitaplarını kendileri almak zorunda sonra da bunu daha lol Tamam da yanı çalışıyorsanız gibi o zaman yapma değilseniz çok size göstermek için örnekler ve promosyon ürünleri satın almak ve test etmek için müşterileri verebilir.

Seni kimse senin üzerine zaman aşağı koyarak rağmen içinde kitap toplamak yuvarlak gittiğinizde, bir yapmak için kullanabileceğiniz bir temsilcisi oldu eskisi gibi ben gerçekten bu konuda sevmiyorum tek şey herkesin de gitmek zorunda değil sipariş formu. Bazı insanlar bile kitap toplamak için gidin ve birkaç gün veya kimse için hiçbir cevabı yoktur ilk kez emretti eğer bu insanlar sipariş asla eğilimindedir bu yüzden bakmak istemiyorum. Genuinly avon istiyorum ve insanlar sadece komik saat halka ve onlar sizin için bir sipariş var söyleyecektir kitap veya işe gitmek için çok meşgul. vb Bazen insanlar nazik olmak ve onlar bir şey dahaki sefere söylüyorlar ama nadiren yapmak. Böylece zaman ve çaba harcıyorsun onun hiçbir nokta. Onlar her zaman bir avon broşürü isterseniz endişelenmenize gerek yoktur böylece bölgede görürsem size bildireceğiz. Eğer emir dizildi ve yüzük veya metin onlara can ve genellikle istedikleri gün vermek olarak müşterilerine vermeye hazırız ne zaman bu kullanışlı geliyor gibi avon yapmaya karar verirseniz ben herkesin telefon numarasını not almak istiyorum Onların düzeni veya ne zaman onlar gereken önce bir kaç gün unutmak ve halka bazen size kitap arkasında veya müşterilerin sipariş almak dont için de yuvarlak gitmek böylece ödemek için paraya sahip olacak yuvarlak gitmek onlar hala yerleştirmek ve order.lol eğer kontrol tarafından sipariş var. Bu, ya da o gün içinde para var dont orada öğle vakti olduğu zaman ağır çanta yuvarlak yükleri sürükleyerek kaydeder. Onun çok kolay birkaç geziler yaparak o anda tüm stuggling ve hiçbir yerde alıyorum

Göründüğünden daha avon yapıyor daha çok var, müşterilerine her zaman sipariş ile size güvenmek ve bunu sağ olsun ve geldiğinde cutomers için tüm kadar çanta ve tüm kapalı kontrol emin olmak gerekir. Bu teslim gününde çok meşgul olur.
Eğer hasta iseniz Ama sonra iyi olacak

0 kisinin yorumu: