2013 milli piyango sonuçları (güncel liste)

2013 milli piyango sonucları için en doğru yerdesiniz. Öyle bir ihtimal ki bankaya yatırıldığı anda günde 8 bin lira getiren bu parayla nasıl yaşıyacağınızı siz düşünün. Herkesin başına böyle talih kuşu konmaz sayın seyirciler

Peki ben piyango kazanabilir miyim?
Istatistikler 1 herkes piyango ikramiyeyi kazanmak verebilecek birkaç milyon şansı olduğunu söylüyorlar. Bu tabii ki çok fazla değil. Uzman matematikçiler ve bilim adamları loto az rasgele ve daha desenli çizmek yapmak için formül çeşit ile gelmek için ellerinden geleni yapıyor. Bazı ilerlemeler kaydedilmiş olmasına rağmen, hiç kimse onlar kazanan numaraları tahmin olduğunu iddia edemez.


Ben oran, şans ve bu beni ilgilendiren çünkü piyango kazanmak için ipuçları hakkında çok şey okudum. Herkes ben bu büyük büyük ikramiye kazanma hayalleri biliyorum ama çok az yapın. Son zamanlarda bana vurdu: bu büyük ödülü kazanmasına ilgili değildi ne olur?

Ben edelim demek, piyango pazarlama büyük kısmı sizin eve bir gün grev altın ve alacağına inanıyoruz yapma gider bu para büyük miktarda. Ben oynadım piyango çoğu biz sadece kazanan loto numaraları almak için nasıl bilmiyorum çünkü big.This ölçüde şansınızı azaltır kazanmak için düzenli 6 Çekilen numaralar hemen yanındaki numaraları ek bir dize olmasını gerektirir ...

Son zamanlarda ben ikramiyeyi kazanmak isteyen değil bu fikir keşfetmek oldum ve aynı zamanda ben bu düşünce doğrultusunda birlikte gitmek stratejilerini araştırdı. Sonuçları az söylemek oldukça ilginç. Bu i bu ve bunun gibi bir tek düşünce değilim gösterdi onlar hızlı sonuçlar için kendi hırs gidelim mümkün olmuştur, çünkü insanlar aslında para var kazanıyoruz. Bu bile kefil olanlar geniuine piyango stratejileri insanlardan biri gibi görünüyor.

Piyango kazanmak nasıl - Mücadelesi

Ben aslında kendim için eyleme "kazan loto" stratejileri herhangi koymak değil bu yüzden büyük bir şüpheci değilim. Bir foruma, ben bu tür bir şey hakkında bir blog yazma vardır ve o temelde stratejisi yanlış kanıtlamak için bana meydan bu adam Brian tanıştım. Ben onun tavsiye takip ve kazandı, ben 7 üzerinde bir şeyi kazanmak dont, onunla benim ilk üç galibiyet% 80 vermek isterim diye bir bahis kaybedip ücreti :) gibi Bana 500 dolar veririm berabere

Ben onun meydan kabul etmiş ve o tam olarak nasıl ve ne yapmalıyım açıklayan, bana piyango kazanan ipuçları ile onun küçük dizüstü gönderilecektir. Ne yazık ki ben, çünkü ben bilgileri ifşa etmemeyi kendisine yapılan sözünü burada paylaşmak olamaz. Ben de bir laboratuar sıçan bir parça gibi hareket etmek ve doğrudan kendi blogunda tüm meydan takip edebilirsiniz onun "çırak" anlamını olmayı kabul ettik.


Hala sorun o ne dediğini çok emin görünüyor olsa onun için de dışarı çalışacaktır inanmıyorum. Ne olursa olsun yine de, en kötü durumda scneario Cebimde ve piyango kazanan keyif dolu bir notebook 500 $ ile bitireceğiz olmasıdır. Bir plan bir araya geldiğinde onu seviyorum! :)

0 kisinin yorumu: