Eski sevgiliyle barışmak - Kısaca özetleyelim

Barışılmaz arkadaşım, bak sen beni dinle bok yoluna gidersin olacaklardan ben sorumlu değilim diyorum umarım anlamışındır sana şimdi küçük bir hikaye anlatacağım dinle.

Öncelikle şu şarkıyı bi dinle bakalım sen.
ahanda sözleri bunlar işte


MILLER, ANDREENA / Y / BOGIN, CASEY Zachariah
Ben her zaman (whoa) Eski sevgilinin sona biliyordum Kinda

Ben hep senin eski kız arkadaşın olarak kalacağımı biliyor Kinda



Ben hep senin eski kız arkadaşın olarak kalacağımı biliyor Kinda

Ben onları geri kalanı ile özel bir yer tutar umuyoruz

Ve biliyorsun ki o listede olmak beni hasta ediyor

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin



Sen tatlı değilsin önce yanacağını söylerdin

Seni yakmak biri olacak

Ya beni gidip almak zorunda mıydın

Eğer biz farklı olduğunu biliyordum

Tamamen



Ben her zaman (whoa) Eski sevgilinin sona biliyordum Kinda

Ben her zaman (whoa) Eski sevgilinin sona biliyordum Kinda

Ben onları geri kalanı (whoa) ile özel bir yer tutar umuyoruz

Ben hep senin eski kız arkadaşın olarak kalacağımı biliyor Kinda



Ve senin listedeki başka bir eski kız arkadaşıyım

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin



Vahşiliğin böylece özgürlüğü yok beni korkutuyor

Ben kısıtlamalar duramaz bak

Kendimi seni değiştirmeye çalışırken bulundu

Eğer sevgilim olmak demek olsaydı ben olmazdı



Ve ben öyle demek hissediyorum

I-hissediyorum arasında

Ben üzereyim Çünkü

Uzakta ver



Ben her zaman (başkaları alsın için) Eski sevgilinin sona biliyordum Kinda
[Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/n/no+doubt/ex+girlfriend_20101380.html]
Ben hep senin eski kız arkadaşın olarak kalacağımı biliyor Kinda (Eğer bir hata yapıyorsunuz)

Ben onları geri kalanı (biz boşa her zaman) ile özel bir yer tutar umuyoruz

Ben hep senin eski kız ... Arkadaş sona biliyordum Kinda



Ve senin listedeki başka bir eski kız arkadaşıyım

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin

Ve senin listedeki başka bir eski kız arkadaşıyım

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin



Sana vermek üzereyim

Başkası almak için

Sana vermek üzereyim

Başkası almak için



Sen hediyelik eşya hataların tekrarlanmasını

Biz yıllarca günde-arasındaki oldum

Seni gördüğümde ölmek gittiğimi biliyorum

Ben im istediğiniz için gidiyoruz biliyorum ve neden biliyor musun

Onun olacak sıradaki kızla görmek beni öldürecek

Ben eski kız en muhteşem şekilde kıskanç biriyim Çünkü

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin



Ben her zaman (whoa) Eski sevgilinin sona biliyordum Kinda

Ben her zaman (whoa) Eski sevgilinin sona biliyordum Kinda

Ben onları geri kalanı ile özel bir yer tutar umuyoruz

Ben hep senin eski kız arkadaşın olarak kalacağımı biliyor Kinda



Ve senin listedeki başka bir eski kız arkadaşıyım

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin

Ben listenizdeki bir başka eski kız arkadaşıyım

Senle öpüşmeden önce Ama bunu düşünmeliydin

hoş mu değil tabikide ? 

ex-girlfriend.jpg (495×306)
Get Back Ex Logonew-or-old-girlfriend_2-279x400.jpg (279×400)

0 kisinin yorumu: