Ertesi gün hapının zararı var mıdır, zararları nelerdir

Benim erkek arkadaşım ve ben salak olduklarını ve prezervatif kullanmak vermedi çünkü Tamam ben Temmuz ayında ertesi gün hapı almak zorunda kaldı. Biz bir hata yaptım ve öğrendim, o yüzden dersler pls. Hap benim için çalıştı. Kondom (en azından biz güvenli ediliyordu) benim de geç dönem bir hafta bitti ama gebelik testi negatif dedi kırdı çünkü Ama Eylül ayında tekrar almak zorunda kaldı. Ben dönemler falan gitmiyorum bu yüzden hap bir şekilde bana zarar olması mümkün mü? Ben hap aldıktan sonra bir kaç gün sonra yaklaşık bir hafta süre gibi kanamaya başladı. Ama o iki hafta erken oldu benim normal süre neden olduğunu düşünmüyordu. Ve ben Temmuz ayında aldı ilk kez, benim düzenli dönemi monthtil kan tüm lekeli. Ayrıca ilk kez eczane bana 12 saat arayla iki hap olan "ikinci seçenek" marka verdi. Ikinci kez ben sadece bir hap gerçek "B planı" verildi. Belki onunla bir ilgisi var? Ama aynı ilacı olduğundan eminim

Herhangi bir yardım lütfen?!?! Teşekkür ederim

[Bu soruya cevap]
Sağlık ve Fitness kategorisinde daha fazla soru cevap ister misiniz?
Sağlık: Belki hakkında bazı ücretsiz danışmanlık vermek?

Razhie Pazartesi 4 Ekim 2010, 06:39 yanıtladı:
Eğer B planı alarak normal bir tepki de içinde olduğu tarif ettik neler

Herhangi bir acil kontrasepsiyon hap kullandıktan sonra, bir sonraki dönemi 2 ila 4 hafta içinde başlaması gerekiyor. Eğer 4 hafta içinde normal süre yoksa, o zaman bir doktorla görüşmeniz gerekir. Eğer hamile değilseniz Ancak, neredeyse kesinlikle dört hafta (Eğer hormonal tedavi başka türlü ile çevrim bozmak yok sürece) içinde başka bir tam adet döngüsü olacaktır.

Vücudunuz bir acil kontraseptif almak her farklı cevap verebilir. Iki hap ve bir hap sadece farklı dozlarda, hemen hemen aynı ilaçlar şunlardır: Yani ben de haklısın ancak deneyim son kez, ilk farklı olduğunu endişe olmaz. Sizin için perspektif biraz içine koymak için, PlanB aktif hormon dozu düzenli bir günlük doğum kontrol hapları 4 ila 5 hapları olarak doz yaklaşık aynıdır.


Eğer endişeleriniz varsa, tüm yollarla doktorunuzla konuşun! Düzenli muayeneler özellikle cinsel olarak aktif bireyler için de önemlidir. Tüm bu ilgili olmasa bile, bu şekilde yıllık çeki kitap ve cinsel sağlık hakkında konuşmak için bir hatırlatma olarak alın. Kendinize düzenli bir 'B planı' gerek bulursanız, kontraseptif başka bir form sizin için daha iyi bir seçim olabilir.



En yeni çalışmalar ve yorumlar acil kontraseptif kullanmış olanlar ve olmayan kişilerde ektopik gebelik olaylar arasında hiçbir bağlantı bulduk. Şimdi daha olası görünüyor ki onlar AK kullandıktan sonra hamile olduğunuzu değil düşünüyorum, ya da hap yan etkileri ile ektopik gebelik belirtileri karıştırmayın çünkü onların ektopik gebelik için tedavi geciktirme kadın geliştirilen horomonal kontraseptifler ve etoptic gebelikler konusunda intial kaygıları



Ertesi gün hapı size zarar mı? ?
Eğer varsa ister, bunu için zarar vermez? bunun içinde ne yapar gibi? üzgünüm benim anlamamanız durumunda sormanız gerekir. x

CEVAP1
Ayrıca ertesi gün hapı olarak bilinen B Planı ile ilgili hiçbir acı yoktur. Ne yapar bir yumurta ile birleşerek sperm önlemektir.Er, korunmasız cinsel ilişkiden sonra bunu çalışacak olması iyi bir şans götürün. Ben iki kez alınan ve her zaman kramp çok küçük hissettim, ama sizin dönemi yaşıyorsanız zaman daha kötü bir şey. Oylandı

Eğer 18 iseniz, gerekli hiçbir reçete ile yerel eczaneden alabilirsiniz. Eğer 18 yaşın altında iseniz, bir doktor bir reçete almak, ya Planlı Ebeveynlik veya ilçe üreme sağlığı kliniğine gidebilirsiniz. Eğer son iki giderseniz, büyük olasılıkla onu elde etmek için hiçbir şey seni küçük mal olacak.

CEVAP2

Bu umarım hamile durduramaz, toplantı / implante gelen sperm ve örneğin durur. Eğer maddeler Xx herhangi birine alerjisi konum sürece sana zarar veremez

EDIT: ücretsiz ya da kimyacı (bunun için sormak gerekir) için doktorunuza ot olsun böylece soru sorabilir ama yaklaşık £ 25 kadar

0 kisinin yorumu: