Aria Ödüller: Gotye dört ödül kazandı

Avustralyalı müzisyen Gotye dört ödül alarak, Sydney Aria Ödülleri'nde büyük galibi oldu.

Ben şarkıcı Bilmeniz İkinci O Biri en iyi erkek sanatçı, en iyi canlı hareket, en iyi pop serbest ve Aynalar yapmak için en iyi albümü aldı.

Ayrıca Gotye en hit özellikli Yeni Zelandalı Kimbra, ikinci yıl üst üste en iyi kadın sanatçı kazandı.

Avustralya Recording Industry Association ödül ülkenin müziğinde takvimindeki en büyük olay vardır.

Temper Trap iyi grup ve en iyi rock albümü kazanarak, diğer çoklu ödül kazananlar vardı.

Onun dördüncü ödülünü alıp sonra Gotye dedi: "Ben sadece gecenin son ödülü bir albüm olduğunu onun serin söylemek istiyorum ben hala albümlerini seviyorum Yani kayıtlarını dinleme tutmak ve kayıtları satın tutmak..."

Ödülünü kabul günü, Kimbra ekleyerek, o kazanmayı beklemediğini söyledi: ". Bu benim için çok şey ifade eder, onun olmuştur ve kapalı üst için ne bir yol var ne bir kasırga yıl."

Törende diğer kazananlar arasından bir kaç yıl bir aradan sonra takip, onun parça Brother yılın şarkısı kazandı Matt Corby, ve 'Ol Razzle Dazzle için en iyi yetişkin çağdaş albüm ödülünü kazandı Missy Higgins, dahilmüzik endüstrisi.

Altı adaylıkla ödülü gitti Sidney rapçi 360, sadece bir ile geldi - iyi atılım sanatçı için.

Onlar olay değildi ve video mesajı ile kendi ödülü kabul rağmen Eski X Factor yarışmacılar One Direction, en iyi uluslararası sanatçı kazandı.

Törene Of Fame Aria Hall müzeye alındı ​​onların yerli marşı Antlaşması, en iyi bilinen, çığır açan grup Yothu Yindi onurlandırıldı.
Gotye

0 kisinin yorumu: