Kaslar ve Koç Burcu



Ah, bahar! Sun'ın nuru parlak patlamaya çiğdem ve nergis tatlılıkla kandırma, hava ve kara enerji verir. Kıvrak bebek hayvanlar neşe ve her yerde sıçramak. Kalplerimiz hafif, kış ağır pelerini dökülme yeni faaliyet içine acele ve geçmiş uzaklıkta fırçalama çevirmek Glorious bahar.

Bu mutlu anları ağrıları ve suşları bir sonrasında üretmek ne olur? Ah, zonklama spazmlar. Ah, charley horse! Bu kış dışarı bekleyen bizim ödül var mı? Sıkışık ve fiziksel terk birkaç görkemli saat sonra eskimiş hissetmek için?

Kişisel Powerhouse

Herkes kas değil, Kongre sadece bir tür vardır. Bizim kemikler pelerin ve sensuously cildimize doldurur çizgili doku geliştirdi demetleri harika sistemi. Kaslar bize başkalarının varan ölçülerde olarak bizim ilk izlenimler biraz ver. Kalın, kasılmış olan kaslar eylem ve yetenek için güç, hazır öneririz. İnce, solgun kasları bize bile güçsüzlüğü, yetersizlik ve tembellik düşünüyorum olun.

Ilk izlenimler hatalı olabilir (kısa insanlar üzerinde daha fazla güç için uzun boylu insanlar kasları gerçekten sözleşme), hepimizin sabit tutarken bize ani değişiklikler yapmanıza olanak verir, iyi tonlu kaslar bize cevap verir ve herhangi bir etkinliğe katılma izin bilmemize rağmen. Biz kasları sözleşme gibi hissediyorum ve genişletme canlılığı rastlantı değildir. Bu kişisel yollarla çevremiz üzerinde fiziksel hareket, yaşamın kendisi dürtüdür.

Kaslar uyluk, baldır ve karmaşık görevler için kolları olarak çalışan silah kapsayan uzun bantları ile, vücutta bulunur. , Vücudu dik tutar kalça yuvarlak dayanıklılık için sıkıştırılmış Ağır kasları, duruşu sağlayan ve boyun ve omuz kararlı, ağır kafa tutan. Gövde karşısında, sırt ve karın, uzunluğu değişen güvence ve vücut katlanmış veya virajlı gibi değerli hayati organları korumak, kas çakışıyor kesilmişlerdir. Yardımcı kasları kasları kemiklere eklemek esnek tendonlar, ve esnek bağ hareketi sırasında hizalanır kemikleri tutmak için eklemler üzerinde streç olduğunu.

Biz sadece bir deri çanta ile keskin çıkıntılı kemik yapısı olsaydı bu muhteşem vücudu çok daha az güzel olurdu. Suistimal kasları ve tekrarlayan eylem dokularda ve spazmlar düşük mineral içeriği kramp, aşırı yoluyla gerginlik ve yorgunluk yaşarsınız.

Astroloji ve Kişisel Müsküler Sağlık

Modern zamanlara antik günlerinden itibaren, Koç ve ilişkili gezegen Mars kas sistemi üzerinde tartışılmaz hakimiyeti var. Kaslar hakkında herşey Mars'ın özelliklerini doğrudan ilgilidir.

Mars enerji verilir ve, özellikle irade olacaktır. Genellikle olumsuz algılanan rağmen isteksizlik da içinde karıştırılır. Her zaman hazır, Mars bitmiş görevler bir sonraki atama için aniden hareket bırakarak uzmanıdır. Mars perspektifi genellikle tekrarlama için bir takdir içermez. Kızıl gezegenden bahşettiği yetenekleri ortaya Vigor, hız, güç ve hazır yuvarlak.

Kas hareket gücünü ve dayanıklılığını aracılığıyla taşımak yanı sıra, madde üzerinde, düz görünürde, bize göstermek için aklın gizli veya gizli prensibi Mars teşekkür edebilirim. Mars motivasyon (irade), itici güç (hareket sinyali veya darbe) ve hareket (hareket ve boşluk veya çevre yoluyla hareket yeteneği) olduğunu. Karar ve sinyal hareket ve sonuçta hareket için verilen, bizim düşünce bizim eylemlerin arkasındaki itici güç olduğunu hatırlamak için başarısız böylece anlık ve çekilmiş.

Sizin Kişisel Güç bakımı

Sağlıklı kaslar, olursa olsun fiziksel gücü limiti, diyet ve nazik hareketlerle yönetilen protein esas yararlanacak.
Protein kas dokusunun başlıca besin iken, kalsiyum ikinci yüksektir. Bununla birlikte, proteinin sindirilmesi, vücut kalsiyum rezervleri, protein tıkınıyordur kalsiyum kas soymak anlamına gelir kullanır. Kas kramp olacak Kalsiyum-tüketilmiş.
Protein meyve ve sebzeler düşük olmasına rağmen, her gıda mevcuttur. Fasulye, süt, yumurta, balık ve et gibi günlük alımının az 35 gram tutun. Günlük protein kaynağı izlemek için, satın gıdalar beslenme açıklamaları okuyun.
Kaslar taşımak için seviyorum, ama bir charley at gibi uzamış kramp neden olabilir abhor tekrarı. Koşulu kasları için, bir kedi gibi gerinin. Döndür ya da birkaç saniye için yeni konumda tutarak, doğal bir limit viraj. Sonra yavaş zarafet ile normal konumda kendinizi geri getirmek. Bu hareketler sayesinde, sizin kaslar spazma yol açabilir döküntü eylem kaçınarak, genişleme ve daralma ile akıcı flex öğretmek.
Doyurucu egzersiz veya spor, ne olursa olsun sizin tercihiniz, sizin dolaşım ve solunum yarar. Aþýrý olsa da, yorgunluktan yol açar. Size güç veya dayanıklılık testleri bekliyoruz zaman, gerginlik ve daha sonra kramp karşı kas dokusu beslemek için gün boyunca iki ya da üç portakal yemek unutmayın. Yorgunluktan ağrıyan kasları dinlendirici uyku ile rahatlatmak. Kedi otu kökü bir kas gevşetici ve yatmadan önce 30 dakika alındığında derin uyku indükler. Kapsül ya da çay gibi kediotu kökü atın.
Senin bahar iyi kullanmak için koyun. Büyük sağlık için yol ve kas katılın!

0 kisinin yorumu: