Gameloft'un Vahşi Kan bir Unreal için çalışıyor

Ortaçağ kesmek ve eğik çizgi aksiyon dolu çene droppingly güzel rol yapma oyunları söz konusu olduğunda, Infinity Blade II hemen hemen altın standarttır.
Gameloft'un Vahşi Kan yeni bir standart olmayabilir, ama kesinlikle çığır iOS oyunları aynı panteon bir yer hak ediyor.



Wild Blood for iOS makes awfully good use of the Unreal Engine.Hikaye böyle gider: Kral Arthur Camelot, şeyler cray-cray gitti. Sir Lancelot şimdi Arthur'un kardeşi, büyücü Morgana Le Fey tarafından esir tutuluyor Kraliçe Guinevere, meşgul oldum. Hapsedilen Kraliçe kurtarmak için, Lancelot Hellgate şeytanların onun yolu geçmiş ordularını mücadele etmek zorunda kalacak - bilirsiniz, olanları mad-ile-kıskançlık Arthur tarafından serbest bırakacağız.
Gameloft dokunun odaklı, saldıran kılıyorum, ve güç-upping ile, oyun oldukça basit tutar. Sen görünümünüzü ayarlamanız hareket ve sağ elin başparmakları bira kontrol etmek için bir solak sanal joystick'i kullanın. Bu, bir tanıdık varsa bazen hantal, sistem, işi alır, ancak bir PlayStation denetleyicisi bağlamak için bazı sihirli yol isteyen bırakır biri.
Her şey kesmek veya çizgi altın, ayrıca zaman zaman iksir, büyülü madde veya benzerleridir üretir. Gerçek RPG tarzı olarak, böylece, silah ve zırh yükseltme şifa ve manna iksirler satın alabilir, hasar artırmak edebilir ve ara sıra kontrol noktaları vardır. Ayrıca bir kapı ya da göğüs kilidini açmak için çözmek gerekiyor arada bulmaca karşısında olacak.
Savaş sadece ulaşamayacağı var bir düşman meşgul ileri fışkıran en yakın düşmanı ve sıralama otomatik olarak hack Lancelot ile incelikle gözler önüne serilir. Bu iyi bir ekran kontrolleri doğası, ve benim düşünce bir taviz var: Çalışıyorsa ve yapmanız gereken kamera swiping miktarı aşağı kesim tarafından muharebe hızlandırır.
Infinity Blade II gibi, Vahşi Kan Unreal Engine onun iyi görünüyor devralır. (Ben 4S ve 3 iPad benim Retina-gelişmiş iPhone üzerinde test.) Ben eski genel bir daha renkli ve görsel olarak farklı oyun olduğunu düşünüyorum, ama hata yapma: Vahşi Kan muhteşem görünüyor.
Ve oynamak için bir patlama var. Ben sürekli mükemmel amacı elde etmek için kontrolleri ile mücadele değil, büyük ölçüde çünkü ben son bellek herhangi bir first-person shooter ile yaşadım daha bu oyunu daha eğlenceli vardı. İşte, bütün o cinayetleri kadar yakın ve kişisel olur (iyi, en azından size palavra olsun, yine amaçlayan bir güçlük haline point geldiği kadar). İyi günler.
Bir kere adil Guinevere kaydettikten sonra, diğer şövalyeler üzerinde bilenmiş acımasız becerileri açabilirsiniz: Vahşi Kan Bayrak ve dört-on-dört Team Deathmatch Capture dahil, yerel ve online multiplayer seçenekleri bulunmaktadır. İşte bunu tamamladıktan sonra aksi app rafta oturmak olabilir bir oyunda tekrar değeri çok şey katıyor.
Değeri bahsetmişken, karşılaştırılabilir bir oyun konsolu kadar bile altı, yedi, sekiz kez çalıştırmak olabilir zaman Vahşi Kan adlı 6,99 $ fiyata engel zor. Ve bu Gameloft burada hazırlanmış olan buydu: Bunu da iOS için orijinal olur bir konsol kalitesinde RPG. (Bir Android versiyonu işlerin içinde.) Benim kitap yedi dolar iyi değer bu.

0 kisinin yorumu: