Evrim var mı yok mu ? Evrim teorisi Gerçek Cevap içerde


Ateist. Biyolog. Yazar. Düşünür. Richard Dawkins'in evrim yaşanmamış olduğunu ve hiçbir "akıllı tasarım" veya daha yüksek senin kitabının başlığından toplamak edebileceğiniz gibi, varlık olduğunu duyurmak uluslararası bir üne kavuşmuştur "Tanrı Yanılgısı".

Ama sen onun mahkumiyet düşünmek ne olursa olsun, onun fikirleri viral gitti - kelimeyi içeren "mem."

Bu yılın başlarında Atlanta geçerken ise CNN Dawkins ile yakaladı. Bir sonraki ABD turu Ekim ayında olduğunu.

Burada konuşma parçasının düzenlenmiş şeklidir. Evrim vs Akıllı tasarım hakkında Dawkins'in fikirleri bir daha odaklı bir görünüm için yukarıdaki videoyu izleyin.

Bugün, bir sürü insan bir "mem" Bir lolcat veya viral gitti bir fotoğraf olduğunu düşünüyorum. Bu konuda ne hissediyorsun?
Son bölümde ise "Bencil Gen" Ben analog bir tür kelime "mem" icat "gen." Bu benim amacım sadece geni doğal seleksiyon birimi olduğunu ve evrim gen frekansları değişiklikleri nasıl olduğu hakkında bir bütün kitap yazmıştı rağmen, Darwinci sürecin daha potansiyel olarak daha geniş olduğunu söylemek oldu.

Sen evrendeki diğer gezegenlere gitmek ve hayat bulmak, ve hayat bulursak, o zaman muhtemelen Darwinci evrim sürecinin bir çeşit, evrimleşmiş olacaktır olabilir. Biz biliyoruz ki DNA genleri çok farklı olabilir, ancak Ve bu yüzden, bir gen eşdeğer bir şey olmalı.

Ben bu noktada eve götürmek istedim. Ve diğer gezegenlerde hayat hakkında spekülasyon ziyade, biz bu gezegende yaşam bakmak ve burada önümüzde duran geni bir analog bulabiliriz diye düşündüm. Ve bu meme idi. Bu kültürel mirasın bir birim, bir fikrin kendisi ilerleyen genine benzer şekilde kendisini yaymak olabilir fikir. Bu akılda kalıcı bir melodi ya da bir giysi moda gibi olabilir. Artık "müthiş" gibi bir sözel kongre, moda olur bir kelime, onu demek ne demektir.

Bu bir salgın gibi yayılmaya şey bir örnek olacaktır. Ve "temelde," Hangi sözcüğü artık sadece anlamında kullanılmaktadır "ahh." Bu İngilizce konuşan dünya çapında yayılmış bir tane daha.

Bunlar yayılır anlamında genlerin potansiyel benzerdir ve dünyada beyin beyin kopyalanamaz, ya da insanların belirli bir alt kümesi boyunca uygulanır. Ilginç soru bir Darwinci süreci, bazı memler diğerlerinden daha yayılma olasılığı daha yüksektir bu sayede seçim sürecinin bir tür var mı olurdu çünkü onlar gibi insanlar, onlar akılda kalıcı ya da her neyse olabilir çünkü onlar popüler çünkü.

Benim asıl amacı söylemek oldu: Bu genler hakkında tüm zorunlu değil. Ama kelime kapalı almıştır.

Insan kültürünün teorisine ciddi bir katkı olarak mem teorisi kullanmak ve ben viral şeyler oluyor fikri de viral gitti olduğunu söylemek sevindim insanlar vardır.

Nasıl evrim çocuklara öğretilmesi gerektiğini düşünüyorsunuz?
Hatta biyoloji anlamaya başlamak değil, sen onu nasıl ortaya çıktığını, için hepsi orada ne olduğunu anlamak sürece, hayatı anlayamaz - ve bu evrim anlamına gelir. Ben çok erken çocukluk döneminde evrim öğretirdi. Bunu yapmak o kadar zor olduğunu sanmıyorum. Bu çok basit bir fikir. Bir bilgisayar oyunları ve bunun gibi şeyler yardımı ile yapabilirsiniz.

Ben nereden geldiklerini çocukların okutulması gerektiği ciddi dikkat, gerektiğini düşünüyorum, hayat ne tüm hakkında, nasıl başladığını, neden bunu tasarlanmış görünüyor neden böyle çeşitliliği, neden orada, var. Bu kolayca oldukça genç bir çocuğa açıklanabilir her şey vardır. Ben yaklaşık 7 veya 8 yaşlarında başlamak istiyorum.

Şehirde sadece bir oyun olarak çok ciddi bilim söz konusu olduğunda var. Bu iki farklı teoriler vardır değil. Hiçbir ciddi bilim adamı biz gorillerin kuzenleri olduğu şüphe, biz maymun kuzenler, biz salyangoz kuzenler, biz solucan kuzenler. Biz bütün hayvanlar ve tüm bitkiler ile ataları paylaştı. Evrimin bir gerçektir şüpheler hiçbir ciddi bilimadamı yoktur.

Neden insanlar yaratılışçılık ve akıllı tasarım bu inançlar savunmaktadırlar?
Dini vardır ama onlar yaratılışçıların değil çok çok eğitimli insan vardır. Ciddi bir dini kişi ve dünyada sadece 10.000 yaşında olduğunu düşünüyor Yaratılışçı yaratılışçı ve özellikle Genç Dünya arasındaki fark bir dünya var.

Dini bazı bilim adamları, karmaşık bir psikolojik soru olmak üzere hâlâ ciddi insanlar var neden merak ediyorsanız. Onlar kesinlikle Tanrı tüm türler, ya da onun gibi bir şey yarattı olduğuna inanmazlar. Onlar bir bütün ve belki fizik ve oradan çıkardım başka her şeyin yasalar tasarlandığı gibi evrenin arkasında zeki ruhu çeşit olduğuna inanıyorum olabilir.

Ama inanan ve Allah bütün türlerin yarattığı inanmak arasında büyük bir fark var. Ve ayrıca, bu arada, İsa'nın sizin günahlarınız için öldüğüne sizin efendisi ve kurtarıcısı olduğuna inanmakta. Sana inanıyorum, ama bu zeka, bilimsel ya da orada olduğunu belki pseudoscientific çeşit arasından uymadığı temelini fizik kanunları.

Eğer gerçekten mantıklı yapamam ne de ben zeka çeşit var olduğuna inanıyoruz, yani, fizik kanunları tasarlanmış ilahi fizikçi çeşit, bu nedenle İsa günahlarım için öldü lordum ve kurtarıcısı. Bu ne yazık ki birçok kişi başvurduğu bir izin verilmeyen illogicality bulunuyor.

Neden İncil Kemeri konuşan zevk alırsınız?
Ben İncil Kemeri toka olduğunu iddia hepsi yerlerde bir sürü oldum. Hepsi olamaz sanırım. Bunu yapmaktan zevk. Ben çok büyük kitlelere, çok hevesli izleyiciler olsun. Bu neden görmek zor değil.

Bu insanlar abluka vardır, onlar çok büyük sayılarda söndürmeden ... tehdit, onlar benim gibi biri şehre geldiğinde öylesine çok dindar bir yabancı kültürü bir tür tarafından çevrili hissediyorum ve hissediyorum ve onlar bizi çok hevesli vermek ve onlar geliyor ve onları açmak ve birbirlerini görmek için bir sebep vermek için çok dokunaklı bolca bize teşekkür ve.

Birlikte ayağa kalk ve aslında ne kadar çok fark. Ben o kadar, ve özellikle bu gibi tasvir olarak İncil Kemeri o kadar delicesine dini olmadığını tasvir olarak Amerika'nın oldukça böyle bir dindar bir ülke olduğunu bir efsane bir bit olabilir düşünüyorum.

Böyle bir sevilen birinin ölümü gibi durumlarda, insanlar genellikle inanç açın. Ne kadar kapatırım?
Matem elbette korkunç. Ve seni seviyorum Biri öldüğünde, bunun yansıması için bir zaman, bellek için bir zaman, pişmanlık için bir zaman var. Ben kesinlikle, bu koşullar altında, hiç değil mutlaka dine almak için cazip hissediyorum. Tabii ki değil. Ama anma törenleri katılmakla, ben anma etkinlikleri ya da anma törenleri organize ettik, ben kasidelere konuştum, ben denemek için, anıları, kasidelere müzik şiir bir program, bir araya getirmek için bir sürü sorun geçtiniz ölü kişinin hayatını kutlamak.

Ne Ölünce ne olacak?
Ne ben öldüğümde ne olacak? Ben gömülü olabilir, ya da yakılmak olabilir, ben bilim için bedenimi verebilir. Ben henüz karar vermedim.

Sadece biter?
Tabii ki bu sadece biter. Başka ne yapabilirdi? Benim düşüncelerimi, inançlar, benim duygularımı beynimde tüm vardır. Beynim çürümeye gidiyor. Yani hayır, bu konuda hiçbir soru yok.

Ölümünden sonra yerine bir Tanrı olsaydı, ne derdi?
Ben öldükten sonra, olası olay, Tanrı'nın bir araya geldi? Eğer Diyorum ki ilk şey sen hangi, iyi, nedir? Zeus mısınız? Eğer Thor mısınız? Baal mısınız? Eğer Mitra mısınız? Eğer Yahve musunuz? Hangi Tanrı seni ve neden kendinizi gizlemek için böyle büyük bir özen yoktu ve bize uzak gizlemek için?

Ahlak nereden geldi? Evrim mi?
Biz çok büyük ve karmaşık bir beyin var ve şeyler her türlü gevşek ve dolaylı olarak biyolojik geçmiş ile ilişkili olan bu beyinleri, geliyor. Ve ahlak felsefesi ve müzik ve matematik gibi şeylerle birlikte, bunların arasındadır. Ahlak, sanırım, bizim evrimsel geçmiş kökleri yoktur. , Ve aslında diğer türler doğru yanı, belki de bizim dost türün üyeleri karşı olan davranış ahlaki ile işbirliği iyi nedenler, Darwinci nedenleri, neden biz iyi, fedakar doğru, vardır.

Orada ahlaka evrimsel kökleri vardır, ama onlar insan kültürünün binlerce yıl boyunca rafine ve mükemmel oldum. Eğer Eski Ahit sizin ahlak almak gerektiğini düşünüyorum insanların Eski Ahit okumadığınız - - Ben kesinlikle biz bunu yaparsan, o zaman biz de Kutsal yoluyla olsun, çünkü biz din bizim ahlak almak gerektiğini sanmıyorum bu yüzden oradan bizim ahlak almak gerekir.

Ne biz Tanrı'yı ​​hoşnut değilseniz bizi, ya da elma lehçe arzusu (kadar emmek) bir Tanrı bir tür cezalandırma edeceğiz bir korku bizim ahlak almalısınız. Devamlı olarak Allah yaptıklarınızdan onayladı olup olmadığını görmek için omuz üzerinden bakarak daha ahlaki olmak için çok daha soylu bir nedeni vardır.

Nerede bizim ahlak alabilirim? Sadece yüzyıllar boyunca, ancak yılda - Biz, ahlak felsefesi yazma, kanun yapma, tartışma çok karmaşık bir süreç bizim ahlak olsun, hangi değişikliklerin karmaşık bir kültürel süreç. 2012 yılında Bizim ahlaki tutumlar bugün 50 ya da 100 yıl önce ne olurdu şeklinde çok farklıdır. Ve 300 yıl önce ya da 500 yıl önce ne olurdu hatta daha farklı. Biz artık kölelik inanmıyorum. Biz erkekler eşit olarak kadınların tedavisinde. Şeyler her türlü ahlaki tutumları değişti.

Bu çok karmaşık daha zeitgeist ile ilgisi var. Steven Pinker son kitabı "Bizim Nature iyi Angels" tarihin uzun yüzyıllar boyunca bu gelişme izler. O biz daha ahlaki alıyorsanız gerçeğini son derece ikna edici kılan, zaman geçtikçe daha iyi oluyor, ve din belki de oynayacak bir rolü var, ama hiç önemli bir parçası yoluyla bu.

Sanırım açmak için ahlak basit bir kaynağı var sanmıyorum.

Ne evrim insanlarda sonra gelebilir?
Kimse bilmiyor. Bu, şimdiye kadar Tahminleri sonraki ne olacak ne bir akılsızca bir döküntü biyolog. Çoğu türün soyu gidin. Biz sormanız gereken ilk soru şudur: Biz olağanüstü olacağını düşünmek için herhangi bir neden var mı?

Biz bize tükenmiş gitmek için izin olabilir benzersiz bir geliştirme teknoloji var çünkü biz muhtemelen olağanüstü olabileceğini düşünmek için bir neden olduğunu düşünüyorum. Hiç kimse soyu tükenmiş gidecek değil ki geçici bir tahmini yapmak diye bir tür varsa Yani, bizim olabilir.

Diğerleri tam tersi sonuca gelmiş: biz insan silahlarla ilgili bazı korkunç felaketin kendimizi tükenmiş sürücü olabilir bu. Ama olmuyor olduğunu varsayarak, belki yüz binlerce, hatta milyonlarca yıl boyunca devam edecek.

Onlar evrim mı? Bunlar değişecek mi? Bunun böyle olması için için, bir üreme avantajı oldukça diğer genetik türlerine göre bazı genetik tipleri için uygulanan gerektiğini gereklidir. Eğer 3 milyon yıl öncesine bakarsanız, en dramatik değişikliklerden biri beyin boyutlarında artış olmuştur. Australopithecus 3 milyon yıl önce Bizim muhtemel atası arka ayakları üzerinde yürüdü ama şempanze büyüklüğünde bir beyne sahipti.

Bu trend devam edecek mi? Büyük beyinli bireylerin çocuk sahibi olmak büyük olasılıkla Sadece eğer. Brainiest bireyler üretmek için büyük olasılıkla olanlar olduğunu söylemek için bugün dünya çapında bakarsanız herhangi bir eğilim var mı? Öyle düşünmüyorum. Gelecekte ne olabileceğini düşünmek için herhangi bir neden var mı? Değil tabii ki. Sadece 3 milyon yıl geriye bakmak ve geleceğe tahmin edemez. Siz soruyu sormak zorundayız: genetik olarak farklı bireylerin çeşit binlerce yıl sonraki yüzlerce sırasında yeniden büyük olasılıkla nelerdir? O tahmin etmek son derece zordur.

0 kisinin yorumu: