Verizon CEO'su: Samsung kendi mobil işletim sistemi olan 'karanlık atı' olabilir


Bunun büyük bir şekilde kendi mobil işletim sistemi başlattı Samsung Electronics, Verizon CEO'su Lowell McAdam göre, büyük bir oyuncu olabilir.
"Samsung ile odasında bir potansiyel fil var," McAdam bugün bir yatırımcı toplantısında söyledi.
Google Android ve Apple iOS pazarı domine etmeye devam ederken, taşıyıcı üçüncü bir alternatif için endişeli vardır. Şirketleri ve platformlar bir dizi güçlü No 3 olmak için yarışıyor.
Samsung, güçlü bir üçüncü mobil platform koparmak için kaynakları ile büyük bir holding, McAdam dedi. Şirket zaten dünyanın en büyük cep telefonu ve akıllı telefon üreticisi olduğunu ve bir marka ve nüfuzu rakip Apple sahiptir.
Samsung zaten dünyanın belirli bölgelerinde telefonları koyar kendi işletim sistemi, Bada, vardır. Kendi yöneticileri başka bir şirketin işletim sistemi olan bağımlılığından kurtulmak gerektiğini kabul ettiler.
Samsung bir işletim sistemi arkasında kaynaklarını koymak iyi yapabileceği, McAdam şirketin kablosuz sektöründe potansiyel bir "karanlık atı" olarak nitelendirdi. O Bada ya da yepyeni bir işletim sistemi atıfta bulundu belirtmek vermedi. O mahkeme salonunda son yenilgi daha ciddi göz güçlü ve bağımsız bir mobil işletim system.Samsung CNET yorum yapmaktan kaçındı Samsung teşvik edebileceğini de sözlerine ekledi.
Bunu yaparken, Samsung başarı dramatik farklı seviyeleri ile yapmak Motion yazılım ve donanım, bir şey sadece Apple ve Araştırma kontrol edebilecek.
RIM üzerinde, McAdam o BlackBerry dışarı sayılmaz söyledi. Bir Verizon yönetici daha önce onlar başlattığınızda taşıyıcı BlackBerry 10 cihazları satacağını CNET söyledi.
McAdam ayrıca Microsoft'un Windows Phone sevdim ve onlarla başlatmayı planladığını bu ürünler hakkında çok heyecanlandırdığını söyledi.
"Microsoft ile ilgili ne gibi, bu donanım tek parça bağlı değil," dedi.
McAdam tartışma sırasında diğer konularda bir dizi değindi. O erken eleştiri bir sürü aldı paylaş Herşey aile veri planları, "iyi kabul" idi ve o, kaydedilen ilerlemeden memnun olduğunu söyledi.
O da herhangi bir potansiyel hizmet hakkında Apple konuşmak için bir açıklık ifade ederek, başka bir seçenek olarak Google TV bahsetti.
"Sanırım herkes bakmak düşünüyorum," dedi. "Biz kapalı bir dükkan değiliz."
Verizon over-the-top video büyüme trendi korkmayan, ya da video yerine şirketin DVD kiralama hizmeti Redbox ile ortaklığa neden geleneksel kablo hattı, Internet üzerinden akış. Ayrıca tüketiciler şu anda Verizon FiOS hizmeti aracılığıyla sunan geleneksel ödemeli TV modeli tercih ettiğini kaydetti.
"Biz bir şey ekarte yok," dedi. "Biz her iki şekilde kazanmak için Redbox kendimizi konumlandırma ediyoruz."

0 kisinin yorumu: