İncir Reçeli Filmi Kadrosu Özeti ve Tweetler

İncir Reçeli duygusal bir pskolojik filmdir. Başrolünde Halil Sezainin oynaması ile birlikte iyice hoşumuza giden incir reçeli filmi dün gece ATV' de idi. İzlemeyenler için tekrar tekrar yayınlanan incir reçeli filmi oyuncu kadrosu
Başrol: Halil Sezai, Melike Güner
Diğer Oyuncular: Selim Akgül, Batur Belirdi, Barbara Laurens, Mustafa Uzunyılmaz ve Sinan Çalışkanoğlu idi.

Embedded image permalink


İncir reçeli hakkında tweetler işte bunlar arkadaşlar,

Filmin adını İncir Reçeli koyunca sorun yok ama ben Sucuklu Yumurta diye aşk filmi çeksem gördüğünüz yerde taşlarsınız.

İncir Reçeli neymiş aşkım! Sen kağıt helva ol, Maraş dondurması ol ama incir reçeli sen olma aşkım.

"Asıl ucuz olan ne biliyor musun? 5 kuruş vermeden savurduğumuz yargılarımız" [İncir Reçeli]

İncir Reçeli'ni her izlediğimde sanki ilk defa izliyomuş gibi yine aynı hüzünle ağlıyorum.

İncir Reçeli değil de The Magdalene Sisters'ı izledim, midem bulandı. O nasıl film öyle!

İncir Reçeli 'ni 5 dakikalığına busemle izledik, yine ağladım, yine ağladım, yine ağladım.

Hala ilk gün ki gibi İncir Reçeli'ni zirvede tutan tüm sevenlerine teşekkürler...

İncir reçeli deyince aklıma anneannem geliyor, oy tontişim benim bize reçel yapardı:)

0 kisinin yorumu: